Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 23, 2010
Image Size
502 KB
Resolution
600×825
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,889
Favourites
2,500 (who?)
Comments
132
Downloads
377
×
Lucky Macross by KL-chan Lucky Macross by KL-chan
[Thanks for voting, guys! The result on the poll was "Misc Anime" so here is part 1 of the batch (Some are really old btw)]

Based on the figurines of the Lucky Star girls cosplaying as characters from Macross F! I want them!
Add a Comment:
 
:iconkylefalconkpd:
kylefalconkpd Featured By Owner Jan 6, 2015  Hobbyist General Artist
I think my heart was just ripped out from how adorbz this is.
Reply
:iconcatstanalia:
Catstanalia Featured By Owner Apr 9, 2014   Photographer
Can I see them? The figurines? Imma wanna:omgomg:

They're soo cute~~la in love 
Reply
:iconmouseanderson:
mouseanderson Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awesome! 2 of my favorites together!
Reply
:icongojidoh:
Gojidoh Featured By Owner Feb 8, 2014
DECULTUUUURE
Reply
:iconarmamentdawg:
ArmamentDawg Featured By Owner Mar 22, 2013
Looks good. Should I expect to see the girls as Mecha Musume next?
Reply
:iconlovelyjuliexo:
lovelyjuliexo Featured By Owner Aug 11, 2012  Student General Artist
wait. . .who is Kagami supposed to be?
Reply
:iconneko-chan333:
Neko-Chan333 Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Konota in a ponytail... SO MUCH AMAZING!!!! :D
I love the way you drew this :3
Reply
:icondaarleinlosdii:
Daarleinlosdii Featured By Owner Jun 6, 2012  Student Traditional Artist
LOL XD
Reply
:icondemoncherri:
Demoncherri Featured By Owner Jun 1, 2012
Reply
:iconlandra15:
landra15 Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
they look so adorable.
Reply
:iconalexaioana99:
alexaioana99 Featured By Owner Apr 9, 2012  Student General Artist
Why this reminds me of K-On?
Reply
:iconnickthewitch:
NickTheWitch Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist
ha ha ha ha:iconlingyaoplz:
Reply
:iconwanderingartmaster:
WanderingArtMaster Featured By Owner Mar 25, 2012
miyuki looks........KICK BUTT AS A POLICE OFFICER! I CAN ALREADY HEAR HER SAYING "YOU ARE UNDER ARREST!" :squee: :happybounce:
Reply
:iconharry-mackenzie:
Harry-MacKenzie Featured By Owner Mar 17, 2012  Hobbyist General Artist
HHNNNNNNNGGGG >/// / // /< kagami~i
so great image owob
Reply
:iconotakuzeo:
OtakuZEO Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist Artist
I noticed that in the Lucky Star manga they do talk about Macross alot so this is just as good to see awesome artwork for it....nice stuff!
Reply
:iconlawlietluv12:
Lawlietluv12 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Artist
Well time to watch this... oh yeah it's not a show... :'(
Reply
:iconamericanpatriot2011:
AmericanPatriot2011 Featured By Owner Jan 24, 2012
Lucky Star + Macross = EPIC crossover! :XD:
Reply
:iconlevel3mikes:
level3mikes Featured By Owner Jan 17, 2012
tis saw cooolll..
Reply
:iconkuronekoxiii6:
KuroNekoXIII6 Featured By Owner Oct 26, 2011  Student
freakin awesome!
Reply
:iconpeachyogurt07:
PeachYogurt07 Featured By Owner Oct 25, 2011
OMG SO CUUUTE!
Reply
:iconyinwa333:
yinwa333 Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist General Artist
OMG OMG OMG OMG OMG *FAV!!!!!!*
Reply
:iconkawaiichibimaster:
kawaiichibimaster Featured By Owner Sep 16, 2011
konata would look so hot as a guy!
Reply
:iconjsouza88:
JSouza88 Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist General Artist
Good idea!
Reply
:iconmito222:
Mito222 Featured By Owner Sep 7, 2011
wow!konata is cool!i ♥ ur art! :iconchuuplz: :love:
Reply
:iconneji-bana:
neji-bana Featured By Owner Sep 6, 2011
awwwww kawaii!!!;)
Reply
:iconkaigara10:
Kaigara10 Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist General Artist
kawaii kagami-sama!! cool konata!!
Reply
:iconstuffiscool3blah:
StuffisCool3blah Featured By Owner Jun 1, 2011
IT FIRS PERFECTLY!~ AMAZING!!!! like
Reply
:iconxkimikotheotakux:
XKimikoTheOtakuX Featured By Owner May 8, 2011
This just made my day! Your art is so amazing! It looks so much like official art! You style...I want it ;A; :heart: its amazing because for 1). I have recently go into Macross frontier and I love it. And 2). I love lucky star! This is amazing and keep up the amazing work! You are one of my inspirations~!
Reply
:iconcubeninjas1990:
Cubeninjas1990 Featured By Owner Mar 23, 2011
X3 hee.
Reply
:iconshidomurdok:
shidomurdok Featured By Owner Mar 17, 2011  Hobbyist General Artist
KAGAMIII
Reply
:iconbutterflyhimesama:
Butterflyhimesama Featured By Owner Mar 5, 2011  Hobbyist Traditional Artist
awesome they look perfect cosplaying them.
Reply
:iconbtok:
BtoK Featured By Owner Mar 4, 2011  Hobbyist Writer
awwww so kawaii =d
Reply
:iconellothere12:
Ellothere12 Featured By Owner Jan 29, 2011  Hobbyist General Artist
Adorable! C:
Reply
:iconerzaxd:
ErzaxD Featured By Owner Nov 21, 2010  Student
aww, soo cutee!XDD, I love this drawing!XDD and like painted it!!
Reply
:iconmeepop59:
MeePop59 Featured By Owner Nov 17, 2010
omg... LOVE TUKASA'S DRESS!! gotta go the mall and get one just like it! Cute Pic by the way!!
Reply
:iconeccentricminded:
eccentricminded Featured By Owner Nov 9, 2010  Hobbyist Traditional Artist
LOL
Reply
:iconrikaga:
rikaga Featured By Owner Sep 28, 2010
Konata=Alto...
XD
Reply
:iconarunei-chan:
Arunei-chan Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist General Artist
Soo cool!! *.* :la:
Reply
:iconkimikimilove:
kimikimilove Featured By Owner Aug 17, 2010
Cutest lucky star ever!!!!! >_<
Reply
:iconapocalipsis666:
apocalipsis666 Featured By Owner Aug 15, 2010
a really good sheryl
Reply
:iconxbrokencydex:
xBrokENCYDEx Featured By Owner Aug 14, 2010  Student Traditional Artist
Oh, so YOU were the one who drew this! I LOVE Tsukasa in this picture!
Reply
:iconangelicredconquerer:
AngelicRedConquerer Featured By Owner Jul 18, 2010
THIS IS THE BESTTTTTT!!! \(>w<)/
Reply
:iconkawaiinekinu:
Kawaiinekinu Featured By Owner Jul 16, 2010  Hobbyist General Artist
omg xD its so win!
Reply
:iconcasadrat06:
casadrat06 Featured By Owner Jun 21, 2010
XD That's so perfect for all of them!
Reply
:iconmirielively:
MirieLively Featured By Owner Jun 20, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
Wahhh!!!! Coool!!! :iconchuuplz:
Reply
:iconkikikai:
kikikai Featured By Owner Jun 18, 2010
KYAAA! I LOVE IT!!
Reply
:icontalongman:
talongman Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist General Artist
XD XD miyuki <===> sheryl LOLZ makes sense wink wink
Reply
:iconelefluff:
elefluff Featured By Owner Jun 10, 2010  Student Digital Artist
I love this! xD I really like how Konata's hair looks (idk why, it's just very appealing~)
Reply
:iconichigochichi:
Ichigochichi Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist
My god, how could I have missed this? Lucky star is mah show and Konata is mah hero :iconfinallyplz:

Awesome work as always =D
Reply
:icon11mizuno11:
11mizuno11 Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Whoa. Konata's so tall....
Reply
Add a Comment: