Shop Mobile More Submit  Join Login
Tajimaaaaaaaaa by KL-chan Tajimaaaaaaaaa by KL-chan
ゲ ン ミ ツ に !

Tajima from Oofuri. There needs to be a second season like, now!
Add a Comment:
 
:iconhinaru1:
Hinaru1 Featured By Owner May 15, 2014
I love this!!! ^^
Reply
:iconmsadagal:
msadagal Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
third! third season! there must be a third season!
Reply
:icon123satsuke:
123satsuke Featured By Owner Nov 6, 2012
There needs to be a third season!
Reply
:iconmooshimoo:
Mooshimoo Featured By Owner Mar 15, 2012  Student
yaaaay oofuri!! <3

You're really amazing!!!! This is so well done~ <3
Reply
:iconmaririn-sama:
Maririn-sama Featured By Owner Feb 1, 2012  Student Digital Artist
omg Tajima, hot muffin ; w ;
Reply
:icongezeichnet:
gezeichnet Featured By Owner Jan 8, 2012   Digital Artist
omg you're awesome... this is... just wow x3
Reply
:iconxthepockyninjax:
XThePockyNinjaX Featured By Owner Dec 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconmegustaplz: This is wonderful.
Reply
:iconchimetals:
Chimetals Featured By Owner Nov 7, 2011
all them details and textures, jeegus. you really pulled em off, and a dynamic pose to boot, nice job!
Reply
:iconkamikaze18:
kamikaze18 Featured By Owner Oct 2, 2011  Student Traditional Artist
awesome
Reply
:iconriceebowl:
RiceeBowl Featured By Owner Sep 30, 2011
LOVEEE ths picture . :iconohjoyplz:
Reply
:iconwinters-warmth:
Winters-Warmth Featured By Owner Jul 8, 2011
OMG THIS IS INCREDIBLE~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconjouori:
jouori Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
ahhh i remeber watching their first game when he ran up to the ball xD i replayed that part over and over-its too epic!!
Reply
:iconhellwingz:
HellWingz Featured By Owner Mar 22, 2011
tajima!!!
ohhh theres so needs to be a second season
Reply
:iconmizvongola:
Mizvongola Featured By Owner Mar 21, 2011
you have mutch talent! *0* i love you art!!!!
Reply
:iconryo-tama:
Ryo-tama Featured By Owner Feb 25, 2011
Tajima is one of the best characters!!
I love him!! xD
Reply
:iconsmicc:
Smicc Featured By Owner Feb 6, 2011
Amazing job!
Reply
:iconaoimery:
aoimery Featured By Owner Feb 4, 2011
Awesome work! :clap:

:love:
Reply
:iconmydisneyworld:
MyDisneyworld Featured By Owner Jan 8, 2011
i love Tajima! he's so cool -- cuz he's so good at baseball! funny how he's so good at baseball, but sucks at school stuff.
he's hilarious! && best friends with Mihashi! && that one time he protected Mihashi from Hanai's "bullying"(haha he wasnt even bullying Mihashi). shows how much he cares for Mihashi!
what a great guy!
Reply
:iconsmitty-mouse:
Smitty-Mouse Featured By Owner Dec 17, 2010
GREAT pic! And I completely agree, they need a second season this second.

~Smitty-Mouse
Reply
:iconsmitty-mouse:
Smitty-Mouse Featured By Owner Dec 17, 2010
GREAT pic! And I completely agree, they need a second season this second.

~Smitty-Mouse
Reply
:iconverdeleon:
VerdeLeon Featured By Owner Nov 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
Wow this is soooo freaking great, Tajima is my favorite character, since he'ss funny and cute and talented X3
Reply
:iconfukato-takashiro:
Fukato-Takashiro Featured By Owner Oct 12, 2010  Hobbyist
Tajimaa <3 I like him a lot
Reply
:iconaiolos13:
Aiolos13 Featured By Owner Jul 26, 2010
Great posing!!
Reply
:iconred-light-akari:
Red-Light-Akari Featured By Owner Jul 17, 2010
loved it ^^
Reply
:iconhirotoshuuko:
Hirotoshuuko Featured By Owner Jun 29, 2010
Taajima <3
Reply
:iconapislaeta:
ApisLaeta Featured By Owner Jun 27, 2010
Now we should all chant, "Season three! Season three! Season three!" C:

I love the movement in this. And Tajima looks as excited as always to hit the ball. : D By the looks of his uniform, he's done a lot of it recently, haha!
Reply
:iconzackfairestofthemall:
ZackFairestOfThemAll Featured By Owner Jun 8, 2010
Woot! Go Tajima! Looks like he's gonna kill the ball, as always XD Great job with this, his stance is awesome :,D
Reply
:iconpandawoop:
Pandawoop Featured By Owner May 27, 2010  Hobbyist General Artist
Totally my favourite character - Tajima FTW!
Reply
:iconnatsukodivided:
NatsukoDivided Featured By Owner May 23, 2010  Student General Artist
just so you know XD
I was "interested" in oofuri awhile ago, but not enough to look it up
but after seeing this illustration, I decided to watch it (this was months ago >.>)
thank you for making me obsessed with the anime and a sport I never paid any mind to XD :hug:
Reply
:iconbigmachine:
bigmachine Featured By Owner May 23, 2010
now there is! (2nd season)
Reply
:iconsakuraeternal:
sakuraeternal Featured By Owner May 22, 2010
here goes the genius
Reply
:iconrevolt09:
revolt09 Featured By Owner May 5, 2010
OI OI OI 2ND SEASON IS NOW OUT!!!!! FIRST 6 ARE OUT!!!!
Reply
:iconkaruusa:
karuusa Featured By Owner Apr 24, 2010   Photographer
TAJIMAAAAAAA <333333333
Reply
:iconrevolt09:
revolt09 Featured By Owner Mar 16, 2010
OMG OMG OMG THERE IS GOING TO BE A SECOND SEASON!It will be airing in Japan this spring...Spring 2010! Not sure when...but it was on the 13th volume of the manga.
Reply
:iconbakawahiba18:
BakaWahiba18 Featured By Owner Mar 14, 2010
NICE BATTING!! *points the fingers*
Reply
:iconhiddensecrets25:
hiddensecrets25 Featured By Owner Mar 14, 2010
Haha Tajima is the best ^ ^
Reply
:iconkunihiko-kimishima:
Kunihiko-Kimishima Featured By Owner Feb 22, 2010
Tajima is awesomenesssss.
Also I hope the 2nd season comes sooon. @_@
Reply
:iconashtonpbody:
AshtonPbody Featured By Owner Feb 5, 2010  Hobbyist General Artist
YAY!!!
i love tajimaaaa
he's so hot in his own way!
>3< so great job!
Reply
:iconhamhamluvskirby:
HamHamLuvsKirby Featured By Owner Jan 14, 2010
omg i totally agree with u!
very awesome drawing! :D
Reply
:iconsabbs95:
sabbs95 Featured By Owner Jan 10, 2010
there is a second season being released! tajima is my fave character XD
Reply
:iconpanda-ne:
panda-ne Featured By Owner Jan 5, 2010
Great dynamic, and the colouring is amazing. A stunning pic!
Reply
:iconkrish-kuy:
krish-kuy Featured By Owner Jan 4, 2010  Hobbyist General Artist
Yeee~! <3 Tajima~! XD Lavet~! :3
Reply
:iconbryankun:
BryanKun Featured By Owner Dec 14, 2009  Student Digital Artist
OMG to his eyes! A psycho! @___@
Reply
:iconhinaara9:
hinaara9 Featured By Owner Dec 13, 2009
i like this manga-anime too much :D yay for a second season! please!
Reply
:iconph34rthecuteones:
ph34rthecuteones Featured By Owner Dec 12, 2009
i started watching oofuri because of your drawings :D
Reply
:iconxxsakura87xx:
Xxsakura87xX Featured By Owner Dec 11, 2009  Student General Artist
there does need to be a second season
when i was watching the ending i was like where's the next episode at?!!!
the left me hanging :A:
Reply
:icontwin-dragonz:
Twin-Dragonz Featured By Owner Dec 11, 2009
Agreed! There should be a second season!!! T^T sadly I dunno if we'll ever get one. Great Tajima! Drew him in his favorite place ever! Batting!!
Reply
:iconnessaru:
NessaRu Featured By Owner Dec 1, 2009
Wow, this is sooo awesome an welll done. O_O
*stares at the pic really hard*
Reply
:icontwotimehero:
TwoTimeHero Featured By Owner Dec 1, 2009
Ahh! This is so amazing!!!!

Awesome coloring! And I totally agreed, there needs to be a second season. xD
Reply
:iconapplepie1989:
applepie1989 Featured By Owner Nov 29, 2009
YESSH! Tajima is e One!!! Love him lots and the whole crew. Love this~
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 4, 2009
Image Size
329 KB
Resolution
830×693
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,263 (3 today)
Favourites
2,046 (who?)
Comments
130
Downloads
342
×